orkar inte vara sjuk



Sjuk!
Vaknade imorse och hade ännu ondare i halsen.
Låter som en hes fågel när jag pratar och kan knappt svälja så kan inte äta så mycket..
Hoppas det här går över snart. Orkar inte vara sjuk och vill inte missa så mycket från skolan. Blir så mycket att ta igen sen då :(

Ska försöka laga något att äta sen.
Jag är ju jättehungrig..
Blir nog bara att ligga i soffan idag. Kolla på film ska jag göra.
Jag som vill till skolan!!

När man är frisk vill man vara sjuk och missa skolan.
När man är sjuk hatar man det och vill bli frisk så man kan få gå till skolan.
Konstigt det där :) !

En bra sak idag är att Stefan fick lägenheten. eller allt är ju verkligen inte klart än. Mycket grejer som ska godkännas först men Ansökningen om den är slut och han är först på kön!
Skönt om någon utav oss kan flytta till stan iallafall.

Nu ska jag kolla på film.
Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0