Sjuk?

Ligger i sängen och kollar runt lite på Face..
Har jätteont i halsen. blir värre hela tiden. mest när jag pratar och sväljer.
Än så länge har jag ingen feber iallafall, skönt det!
Fårse hur det är när jag vaknar imorgon bitti..

Stefan kom hit igår kväll.
Vi åt mat och kollade på film. Jag började väl bli lite trött redan vid klockan 23 men höll mig uppe tills 1 då gick jag och tvätta bort smink och läste lite i min bok i 30 min ungefär sen fick jag gå ner och hämta min lilla gos för jag ville inte sova själv och ögonen var verkligen ikors då så trött jag var. Höll mig uppe jättelänge för att Stefan inte ska klaga på att jag somnade tidigt..
Men det verkade inte som att han var speciellt trött då han gjorde alla möjliga saker. haha allt från att göra kullerbytta i sängen tills massor konstiga kommentarer och grimarser!
jaja roligt hade vi. både han och jag. tror inte jag har skrattat så mycket på länge..

Så han gjorde mig pigg genom att visa upp sin rätta sida vid sisådär 2 på natten!!
Han tog med sig datorn ner efter ett tag och satte sig vid soffan så att jag kunde få sova. :))
Somnade nog på 2 min då..

Idag har vi inte gjort någonting.
Stefan har sovit hela dagen och jag har bara slappat i soffan framför datorn.
Vi kollade på Taxi när han vaknade och sen åkte han hem..
Tråkigt för vi kommer inte ses på 2 veckor nu. som läget är nu iallafall :(

Nu måste jag sova. Orkar inte skriva mer och det gör så fruktansvärt ont i halsen. Vill sova bort all smärta!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0