16/12-09

hemma idag!
Mår väl inte tipp topp men inte dåligt heller. känner mig mest trött och seg i kroppen idag. Så stannade hemma, vi hade bara en lektion i skolan ändå så det känns lite onödigt.

Imorgon får jag se hur många lektioner vi har. är säker på 2 allafall men tvekar på den sista eftersom matten är slut så varför då ha en sista lektion när vi inte har något att räkna med?
Ska till Grindgatan efter skolan och hämta mina papper som är kvar där. Dom ska vara inlämnade på fredag så är väl bara att pallra sig dit, hoppas någon är hemma där så jag inte får stå och vänta!
Om jag slutar tidigt så drar även jag och älskling ut till ikano och fixar de sista julklapparna.

Ska hoppa in i duschen snart sen göra en tacopaj som vi ska äta ikväll!
upp och hitta någon film vi ska kolla på också. Myskväll!

Måste bli bättre att lägga in bilder på bloggen också. Lite roligare då men orkar ju aldrig lägga in dom på datan.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0