17/12-09

2 lektioner idag!
Först svenska då vi bara skrev en utvärdering sen fick vi sitta och prata bort resten av tiden..
Sen sista engelskalektionen i hela mitt liv!!  Kollade först på mr.bean, roligaste människan i hela världen!
Skulle lätt kunna gifta mig med han bara för att få garva bort hela livet men så roligt ska vi inte ha..
Muntliga nationella efter det, gick gallant.
Fick nästan VG sammanlagt men hela kursen slutade med ett väldigt starkt G vilket är underbart bra för min del..

Träffade S utanför bolaget sen stack vi till ikano för att spendera dagen där ute. Köpte lite saker sen bara gick runt och kollade på allting,  Hittade ett par sjuuukt snygga stövlar på skopunkten som jag ska åka och köpa imorgon eftersom jag inte kunde köpa dom idag för mina pengar tog slut på kortet, woppsi!

Men har ju fått mina stipendie pengar eller vad man säger så får ta lite av dom pengarna imorgon!
Köpe en vecko revyn tidning som jag ska läsa ikväll, mysa ner mig i sängen med te och den! och kolla i alla resekataloger som jag tog idag och bara drömma mig iväg till ett varmt land!
Ska snart ner och äta julmat, vem fasen gör julmat när det är en vecka kvar till julafton? Min mamma hon är då knäpp ibland men det är väl bara hålla masken och äta antar jag. Hatar det ju, inte alls gott!

Imorgon är det avslutning sen ut till ikano snabbt för att köpa skor sen hem och åka pulka med älskade kim och hennes kille. Hihi!
Kul ju..

Puss!



Så avslutar vi med en bild från sommaren <3

Kommentarer
Postat av: Marie Sjöqvist

Haha .. kan hålla med om att man kan bli lite mätt på julmaten ifall man äter för mycket innan jul, kanske är det så att cristina inte riktigt förstått än att det är jul nästa vecka . stackarn .. har för mycket omkring sig. Nej nu skojar jag .. men du köp stövlarna .. jättesnygga .. kram kram

2009-12-17 @ 22:04:00
URL: http://mamme.blogg.se/
Postat av: Mamma

Mamma Christina är inte alls knäpp.... Men hon lever tillsammans med en man som jobbar i jul och inte hinner äta julmat!! Då var jag gullig och lagade det en vecka för tidigt.... :)

2009-12-18 @ 08:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0