18/12-09

Nu är dom mina. hihi!
och ett par Andra med, Har velat par Ha ett uggs jättelänge och idag Stóg Dom Där på hyllan så jag slog till!
Fanns ju bara ett par kvar i min storlek så det var Nästan en självklarhet ..

 

Jag bara älskar Mina nya skor!
Har städat lite här hemma, lovade mamma Att dammsuga hela huset så det har jag vart snäll och gjort. Har även satt på Två maskiner med tvätt. Och slagit in alla julklappar så nu är allt klart!

Ska på kalas i helgen för Att fira Stefan, Jonna (hans systerdotter), Joppe (hans låtsaspappa). För alla har fyllt år så slog dom ihop det Liksom. Har gjort klart paketet till jonna nu, det är så gulligt så var bara tvungen Att ta kort och Lägga upp det. Paketet Passar perfekt till en liten 3 åring!




Väntar på att mamma ska kommer hem så vi kan laga lite mat..
Senare ikväll beger jag mig ut i backen för att åka lite pulka med Kimberly & Jhonas..


/ RJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0