2/12-09

Hallooooj halloooj!

Vaknade väl för någon ½ timma sen.. Alltid 10.15 de senaste dagarna utan att jag ens har ställt klockan, läskigt!
Ska gå ner och käka lite frukost snart innan jag gör mig iordning.
När jag vaknade och kollade ut så var det allafall vitt ute, vilket måste betyda att det kommer snö snart! Och jag längtar, det gör jag faktiskt konstigt nog.
hellre SNÖ en REGN!!

Ska som sagt gå ner och göra lite frukost, måste bli köttbullemackor och varm obóy! Koppla in högtalarna till datorn så man får lite liv i huset sen ska jag bara göra mig iordning, duscha och allt vad det innebär sen bär det av för jobb!

Pratade även med pappa igår, Saknar dig!
Ska dit nästa onsdag, hihi kul :)

Har inte tid att sitta här och uggla mer nu, dö tråkigt ju!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0