28/12-09

Hej där underbaringar!

Kom på nyss när jag skrev att det var den 28onde idag, Att igår firade jag och Stefan 2 år och 2 månader med varandra. Alltså 26 månader!
Låt det aldrig ta slut, Tar det slut så tar mitt liv slut. Älskar dig bubben <3

Om jag nämner tex att Stefan och jag ska dra till Norge efter jag har slutat skolan så blir det ett himla liv på folk. Allla fall från dom i min ålder, Vadå ska ni vara tillsammans hela livet eller? Verkar som ni har planerat allt ihop?
Men för he*vete vi har vart tillsammans i över 2 år. Hur kul är det om man ska tänka, hm om några år har jag barn och har flyttat men jag är inte tillsammans med han utan med en annan. Roligt förhållande man skulle ha då dåå, nee va!  Bara för att era förhållande tar slut efter ungefär 6 månader. Kan inte jag rå för men där kanske ni har lösningen va ;)

Borde städa upp lite här hemma också, Ser ut som skit!
Sen vid 15.23 ska jag ta bussen till mammas jobb. Shopping står på schemat. Nu när det är billigt ;)
Puss






Underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0