29/12-09

Godmorgon!

Haha hade en sån konstig dröm inatt. Min syster blev mördad fast sen levde hon ändå! Helt sjukt ;o
Har käkat lite frulle brulle nu så ska snart hoppa in i duschen för att sedan måla lite ögon, platta håret och försöka hitta något att ha på mig.  Blir att åka in till staden idag också, Har lite bankärenden och sen ska jag och mamma shoppa loss..
haha bankärenden, Låter som jag är mycket stor när jag säger så men det är faktiskt sant. Ska fixa sparkonto så jag inte kan ta från mina respengar. Så ska väl gå in där på banken med min gris under armen :)

Har fortfarande inte hittat något till nyår. Men ikväll herregud vad det ska letas!!

Nu måste jag duscha.
Skriver när jag kommer hem om mina köp om det nu blir något :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0