3/12-09

För jag är ledig imorgon, tjalalalala!
Så ska spendera dagen på stan och ikano och köpa present och julklappar.
Sen imorgonkväll ska jag bara ha myskväll här hemma med familjen eftersom jag ska upp och jobba dagen efter.
Vill kolla på sunes jul men video helvetet är knäpp!
Det kommer bild på teven men inget ljud, samma sak hände för några veckor sen men då fick vi igång det.
Jag ska alltid ha sån förbannad otur..

Såg en säng på teven nyss också, som jag MÅSTE ha när jag blir stor!
En säng med massage i. Så perfekt!



Hade bara lust att lägga in en liten gammal bild sådär.
Vad gör jag? Och hur liten ser inte Stefan ut att vara då? HAHA så söt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0