6/12-09

Lugn dag på jobbet!
Fick stå och steka raggmunk till 6 personer så det tog väl ungefär 1 timma!
Slutade vid 2 och tog bussen direkt hem. Mamma & jag ska baka lussebullar sen så har precis gjort iordning degen i väntan på att hon ska komma hem!

Ska kolla på Vem kan slå Filip och Fredrik? ikväll. Är en liten tradition Stefan och jag har. Vi kollar alltid på det tillsammans! Men ikväll får jag kolla själv :(
Killen fyller år idag också, 20! Synd om mig som är så liten.. Men iallafall jag kommer inte träffa han förns i helgen. Har inte köpt någon present än eftersom jag inte kommer på vad jag ska köpa? Måste fixa det snart, imorgon kanske? Är ledig då, höhö

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0