8/12-09

Vaknade imorse av att Stefan tände strålkastaren i mitt rum vid klockan 7 typ!
Han kom och skulle vara här en stund på dagen för han skulle till arb.förmedlingen sen, Och istället för att åka hem så åkte han till mig, söt han är <3 

Kunde självklart inte somna om så det var bara att gå upp och äta frukost, eller han åt jag mådde illa!
Jag var fortfarande trött och ville tillbaka o sova och han var med trött så båda traskade upp till mitt rum och somnade som stockar båda två. Vaknar vid 11 av att hans telefon ringer och hans "pappa" måste ha bilen vid klockan 12, rackarns där rök min plan om att jag kunde åka med i bilen in till stan för att sen ta bussen ut till jobbet..
icke sa nicke så nu måste jag åka buss iallafall. Byta inne i stan för att åka till jobbet, samma visa hem sen igen. BLÄ! Har plattat mitt hår och sminkat mig, måste leta fram lite kläder sen åka.

Hörs nog senare sen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0