Dom säger att jag skiter i allt, men det skiter jag i!

Sådär nu är allt klart.
Jag hann inte städa så mycket. Plockade iordning lite lite saker, Få ta resten imorgon eller någon annan dag.
Har fixat klart mig allafall och det är huvudsaken.
Har målat dit lite ögon på mig och plattat håret! Hann till och med att äta och klockan är inte ens mycket. lite snabb jag var där :D

Mina högtalare håller på att falla ihop så kanske blir ett par nya idag. Inte så konstigt att dom går sönder, 100 kr på biltema!!
Ska ha ett par rediga den här gången, sånna som där nere med förstärkare och allt. Inget kul att lyssna annars.. Fårse om jag hittar några på rean.

Dagens outfit är :
Jeansleggings
svart linne
vit tröja
svart halsduk
Uggs
och min vita jacka

hm det funkar!
Puss

Testade förut om självutlösaren fungerar :)
Så lägger väl upp en till bild för att bloggen ska se lite mer rolig ut,
bra med bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0