,

Man borde vara glad när man är ledig och allt ju..
men ibland finns det vissa saker som drar ner på humöret en aning.
Idag var det när jag kom hem och ser att Stefan heter på msn: Utgång imorgon!
Jag kan inte ens vara med och fira min pojkvän när han fyller 20 pga att jag inte har fyllt 18 än. Livet är så himla orättvist!
Hittar inga julklappar eller present till han eller någon. jag jobbar hela helgen vilket inte är det roligaste. Min rygg värker så jag tror att jag går under jorden snart.

Åh, Inget är vidare bra just nu känns det som!
Vill bara träffa Stefan. Få en kram och allt blir bra. han åkte hem i Tisdags och jag håller på att längta ihjäl mig. men ne Rebecca du får allt vänta 1 vecka till.

Love is my drug, is my medicine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0