film, sova, städa

Ska lyssna klart på när den underbara Elvis har sjungit klart här på datorn sen ska jag slå på en film. Blir Orange Country!  imorgon får jag sova hur länge jag vill men ska ställa klockan på 10.30 så jag inte sover bort hela dagen.  Kom på lite saker jag ska göra när jag städar imorgon.

Kanske byta gardiner
Byta ut lite ljus och sånt
Flytta runt och sätta upp andra tavlor. (Är en tavelsamlare så har sisådär 10 st och alla får inte plats samtidigt)
Bädda rent i sängen
Kaaaanske städa iordning i min garderob om jag har tid och orkar!
Plugga ska jag göra med, Måste läsa lite sidor i min tråkiga, Ufo bok som bögen har skrivit. Uschan!

Nu: Få tag på Stefan och säga att jag älskar honom
Sen: Movie time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0