Frågan är bara varför i helvete jag är vaken?

Har vaknat flera gånger inatt/morgonen.. Drömde först en bra dröm, vad det var kommer jag inte ihåg vad det var  men att den var bra det kommer jag allt ihåg. Vaknade väl första gången vid 3 sen drömde jag värsta hemskaste drömmen i hela mitt liv. Stefan var otrogen. Jag har drömt det förut men den här var så sjukt verkligen, vaknade med panik och trodde det var sant. Försökte somna igen och jag lyckades men den här gången drömde jag samma jäkla dröm igen!
helt sjukt, var så rädd när jag vakna så var tvungen att skicka ett litet sött sms till S..

vaknade väl vid halv 7 så kollade på dåliga julkalendern och nu sitter jag här. jättetrött men kan inte sova :(

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0