Fredagsmys till idol!

aj aj nu kom värken tillbaka igen :(
Måste ner och värma min riskudde som är det enda som verkar hjälpa lite just nu..
Har annars haft en mysig kväll med mamma här hemma. Victor är här nu med eller aa, vi åt mat sen stack han..
Kollade på idol och Cirkus möller förut. Blev riktigt nervöst här hemma när vi trodde att Erik skulle åka ut.
Men slutet gott , allting gott!
De bästa kom till final och jag är överlycklig.

Har fixat iordning lite på bloggen nu. Större text och allt. så nu ser ni utan att behöva ha förstoringsglad. smart va :)

pratar lite med Stefan på msn, han är inte så värst social av sig när han spelar. det har jag märkt det!
Så får roa mig med att lyssna på musik och läsa bloggar.
Tagga inför jobb imorgon då, det är jag inte så pepp på! En som fyller år som ska ha lite kalas. kommer väl blir kul men jobba på en Lördag? Nae uschalingen :(
Får bara 20 kr för det också. BLÄ!

Men innan jag börjar jobba imorgon så ska vi ta bilen in till stan och köpa en ny dvd till mig. Försenad födelsedagspresent, wiiie!

Puss på att alla är så sociala!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0