Han lever!

Han lever. Han är hemma och han sitter framför datorn!
Jag har suttit här i över 30 min och undrat varför inte mitt sms går fram, varför han inte är inne på msn, varför han inte är inne på skype, varför han inte är inne på facebook chatten och sen sitter killen framför datorn.

Jag trodde nästan det hade hänt något där ett tag.
Sen ringer jag hem och hans pappa svarar, gick upp och kollade om han var vaken och killen sitter framför datorn.  Jäkla tur det finns telefoner! :D

Ska ju till stan imorgon. Mamma och jag skulle gå men nu skulle hon tydligen inte det. Hon skulle inte köpa något och tänkte bara följa med mig. Jag tänkte tvärtom så jag åker in en stund imorgon på dagen tror jag!

En positiv sak är att jag får käka lite ost och kex sen. Det var inte till något speciellt så jag får ta och hej dundrar så gott! Nu trollkarlens hemligheter, Måste lära mig lite knep så jag kan lura S sen.
Efter: Underbar och älskad av alla

Ha en trevlig kväll för det ska inte jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0