Har fyndat på rean!

Precis hemkommen från stan igen!
Idag hittade ja dock lite mer saker.
Köpte en jacka på rean, en Five season jacka. Lägger upp en bild nedanför men det är på en evrest röd jacka min är svart och inte samma märke men ser nästan lika dana ut!
Sen köpte jag en grå kofta och glitter leggings, glitterspray, läppglans, ögonbryns fixar penna!

Har även fixat drickan till nyår, blev lite vin och en skumpa!  Nu är allt verkligen klart men var är festen?!

Ska ner och ta en macka nu för jag hungrar ihjäl och dom har inte ens börjat med maten än! Jag har ju bara ätit frukost ju, stackas mig :)
Puss



Min jacka ser alltså inte lika dan ut, Olika märken och min är svart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0