Helg!

Har slutat på min praktikplats nu. Kommer sakna dom sjukt mycket!
Vill inte tillbaka till skolan och allt tråkigt skit. 100 gånger bättre att jobba!
Nästa vecka ska jag iallafall slå en pling till chefen och snacka om extrajobb, HA vad säger ni nu då ;)
Min handledare frågade mig om mitt nummer och om dom kan ringa mig om det krisar med personal. höhö :D

Kom hem till Stefan igår. Kollade på idol finalen och den rätta vann. Så jäkla bra men jag tyckte lite synd om calle där efteråt. stackarn <3!

Somnade väl runt 1 efter att ha kollat på Love acually. Tror den stavas så..
Stefan sover nu. Klockan är liksom 14.40 och han somna nyss. Uschalingen för att väcka han sen! Kommer vara surast i världen.

Jag ska gå och leta rätt på deras Sunes jul film som jag vet att dom har inne i andra rummet. Sen krypa ner brevid sömntutan och kolla på den. Kanske gå ner och hämta en av katterna . Så jag får lite sällskap när jag tittar. haha!

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0