Inställt!

Hej hopp..

Skulle åkt pulka ikväll ju men Kim har inte hört av sig än och jag såg nyss på termometern att det var 14 - grader ute så det blir nog inget!
Vill ju inte förfrysa mig ;)
Jag som var så sjukt taggad på att åka pulka för första gången i år men icke :(

Mamma har plockat upp granen nu, jag gillart inte men det gör hon så den ska tydligen stå där i år också..
Har gjort apelsiner med nejlikor allafall.. höhö skrev lite fint på dom :)

Väntar på att min sega bror ska komma hem från träningen sen ska vi laga mat och äta. jag dööör av hunger snart!
Blir att stanna inne och kolla på grinchen ikväll också, stavas hans namn så föresten? Ja ni fattar. Det där gröna monstret som jag tycker synd om!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0