Jag ska förstöra dina sista dagar på jobbet, hahaha!

Det gick inte bort, Lika ont i halsen idag med. ble!
Den vill mig något illa..
" Haha trodde du själv på att du skulle sluta få ont i halsen bara för att du sov lite, nähedu jag ska förstöra dina sista dagar på jobbet genom att du kommer få gå och ha ont"
Så säger den :(

iallafall, vaknade vid 11 när klockan ringde och sen dess har tiden bara runnit iväg.. Nu sitter jag här i min alldeles förstora t-shirt och ska strax hoppa in i en snabbdusch.
jobbar från 15-20 ikväll.  Vilket betyder att jag måste ha med mig mat. men det går inte så det får bli varma koppen och en macka!

Ikväll ska jag bara packa och sånt, ska till S i helgen vilket kommer bli super mysigt.
Dusch nu, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0