Jag skiter i dig nu!

Nu skiter jag i dig!
Jag har försökt prata med dig i 1 ½ år men du lyssnar inte , Du svarar mig inte och du bryr dig inte om nåt bara om dig själv! Är så trött på det nu, det var bättre förut, då kunde man prata med dig dagligen och skratta. men ne inte nu..  Fråga mig om jag vill följa med någon gång då. Jag kan inte eftersom jag inte får reda på någonting!
Äsch orkar inte springa efter dig mer nu, för jag får inget tillbaka av det!


Den här texten har verkligen inte något med Stefan att göra om någon tror det. Verkligen inte :)





Tur att du finns vid min sida älskling, Utan dig skulle jag inte vara någonting!
Dig kan man alltid prata med, (förutom när du spelar dock)
Du lyssnar alltid när jag vill något eller är ledsen. Då torkar du mina tårar och håller mig i din famn.
Du är bättre än bäst. Älskar dig <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0