Julafton 09!

Så var julafton över även för denna gång!
Åkte som vanligt till mina kusiner vid klockan 1. Där blev det som vanligt på julafton:  
Äter, Kalle, Fika, Paket, karlbertil,Kvällsmacka för dom som vill ha, Svensson Svensson, hem!

Kom hem vid 21.30 alltså direkt när Ogifta par började.. Satt och kollade på den filmen sen upp och tvätta bort sminket och nu sitter jag här, Funderar på om jag ska ta upp och kolla igenom mina julklappar en gång till!

Har suttit och tänkt på om jag ska skriva upp allt jag fick, Ska jag? eller ska jag inte?
äsch varför inte. Kul om någon vill veta!

Pengar
Lock/platt/krustång
4 muggar
en spargris
design träd, eller som mamma säger Smyckesträd
badskum
mer badskum
en tunika
kok/bakbok
Smörgåstårtabok, hm säger man så? Recept på smörgåstårtor om ingen fattar!
Navelpiercingsmycke
en hjärtformad bakform
en bok, Sanningen bakom gömda
en slags ögonmask man ska ha på sig när man badar tex!

Det var allt sen ska jag ju fira jul hemma hos min pappa på Lördag med så får väl lite mer saker då..
Det är det enda positiva med att ha skilda föräldrar. Man får jättemycket saker!!

Ska lägga in lite kort från julafton sen också men det tar ju ca 1 timma att lägga in ett kort pga vårat sega internet så gör det imorgon istället..

Puss och god jul <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0