Ledig imorgon

imorgon är jag ledig och det är inte du!
Så jag kan minsann vara uppe länge ikväll utan att ha söndags ångest.. haha
Har funderat hela dagen på vad jag ska göra imorgon när jag är ledig. Jag kom på det förut när jag kopplade in min nya dvd. Jag måste göra om, i mitt rum!
göra om och göra om. Städa med andra ord. Men det är så tråkigt så ska väl byta ut lite saker i rummet.. Ljus, tavlor och sånt!

Ska även BÄRA min säng som allvarligt väger över 100 kg! För att under den finns det en låda och där i finns mina två tomtar som jag har fått av mamma och min bror. Måste ha dom framme så måste alltså bära eller lyfta sängen för att få ut lådan.
Smart och göra det med min onda rygg men måste man så måste man. Har redan tillräckligt ont som det är!




Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0