Ledig!

Hej där!

Är ledig idag vilket är så skönt! Vaknade vid 10, gick upp och käka lite frukost..
Ska bege mig in till stora staden idag med en kompis. Blir inköp av julklappar och sen ska jag försöka hitta någon present till S som fyller 20 på söndag. 

men först ska jag göra mig iordning för bussen går inte förns 12.23!
Tänkte vara smart och åka bil hem med mamma sen men nehe, då ska hon gå och blir sjuk så jag kommer få åka buss hem. När alla slutar jobba. Vilket kommer betyda att det kommer vara sjukt mycket folk på bussen. Man kommer inte få någon plats. och får man det så hamnar man väl brevid en gammal gubbe. Jag kommer bli varm och när jag blir varm blir jag arg. Kommer bli sjukt trångt med mina påsar. Kommer ta över 30 min hem!
Ingen kul resa att se fram emot alltså..

Nu ska jag platta håret. uschaan!
Hörs senare, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0