Lilljul hos pappa

Hejsan hoppsan lillebror!
hejsan hoppsan karlsson!


Lilljul hemma hos pappsi idag.. Kom dit och fick mina julklappar, En resväska som jag önskat mig och ett jättefint armband.
Resväskan kostade ju en hel del därför önskade jag mig bara den :)

Åkte hem till Anita vid klockan 2 där var även mer släkt och sånt. Är ju inte min riktiga släkt men jag säger det nu så slipper ni bli förvirrade ;)
Käkade god mat och efterätt!
Snack om alltmöjligt, Allt från dildo till körkort. hej och hå!

Kom väl hem vid 8 tiden då vi även fick med en hund med. Syster ysters hund, eller fodervärdshund kanske man säger, ja skitsamma han ligger allafall och snarkar i rummet brevid nu. Somnade i mitt knä också, haha borde vart helt slut :D
Stor är han också så ingen liten en men söt. Samma ras som våran förra därför känner man igen likheter ju. Saknar dig så otroligt mycket vännen <3

Och skulle han veta att Herman var inne i vårat hus nu så skulle det bli ett jävla liv eftersom dom hatade varandra. Så pappa och jag sa det att han sitter nog uppe i himlen och kollar ner på oss nu och morrar. Gör det älskling, INGEN kommer någonsin kunna ta din plats här allafall..

Nog pratat om hundar och allt.
Imorgon ska vi in till stan sen gå på bio,
Götakanal 3 blir det.
Borde sova nu eftersom klockan snart är 1 och ska upp ganska skapligt imorgon.

Hörs!
Godnatt





Min nya resväska fast en vit / grå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0