Lördag,Söndag,Måndag och Tisdag

Hejsan svejsan!

Är hemma igen nu. Tänkte att jag skulle skriva lite om min helg!
Kalas i lördags, Mycket trevligt.. Vääldigt mycket barn där men det stör inte mig, tvärt om.. Tror jag spenderade mer tid inne hos barnen i lekrummet än hos de vuxna. höhö!
Åkte hem runt 7 tiden!
Stefan somnade väl så fort han la sig i sängen så jag gick ner och kollade på film med hans låtsas pappa. haha!
kommer dock inte på vad den heter men det var någon på tvn. Gick och la mig vid 1 tiden..

i söndags tog vi mest lugnt hela dagen. Gick ut en sväng med daisy gumman och busade i snön. Hon älskart!
Sen kollade vi lite på film och Stefan satt vid datorn och spelade som vanligt ;)

igår tog vi det bara lugnt också. Film och sånt som vanligt!
Jag gick ut en sväng med hundarna också. väääldigt kallt men mycket skönt. Var nära på att halka säkert 5 gånger men lyckades helt 1 gång då tokhunden drog iväg med mig. hahaha :)

Åkte hem idag vid klockan 6. Innan vart det bara mys och film!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0