Mitt 09 år

ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig? - gått upp och ner i perioder
Bättre än förra året?  - Beror på
Någonting du aldrig kommer glömma från år nollnio? - jahadåå!
Har du flyttat under år nollnio?
 - Nej det har jag inte..
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Självklart
Isåfall vilken? - Massor olika, Orkar inte skriva alla här!
Har du kysst en främling?
 - Nej verkligen inte, Om inte Stefan räknas som en främling, haha ;)

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? 
- Bra, Har ju som sagt gått upp och ner men nu är det underbart <3
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja, Stefan!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Stefan säger alltid det till mig :)

SORG&HÄMND.
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord?
Nej inte vad jag vet?
Har någon i din släkt avlidit? - Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven?
- nej
Varit i slagsmål? 
- Nej

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? 
- ja och ångrar det väldigt mycket!!
Isåfall vad? -
Säger jag inte här
Har du skämt ut dig? - Hahah aa det har jag nog!
Har du ljugit för en vän? 
- Ja
Har du varit ute en hel natt? 
- Ja
Har du blivit tagen av polisen?  - Nej det har jag inte blivit
Har du sovit i samma säng med ngn av det motsatta könet? - ja
Har du sovit i samma säng med ngn av samma kön? - Aaop

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på?
- Birgitta
Har någon varit elak mot dig i skolan?
- Nej

Hatar du ngn på din skola? - hatar och hatar
Har du gjort ngt framsteg? - Självklart
Haft alla rätt på ett prov?
- Japp :)

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner?
- Jaa
Har du förlorat en vän?
- Japp :/
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän?
- nej

Har du ljugit för en bästavän? - har ingen "bästis", har många bra vänner istället ;)
Har du haft en relation med en vän? - haha nej!





Det fattas endel frågor lite här och var men orka inte kopiera allt igen för att skriva om så det får va sådär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0