NP i matte!

Hallå där!

Kom hem vid 9 så satte mig direkt och kollade på Andra Avenyn.. Nu börjar det hända grejer där igen och jag VISSTE att Catarina skulle bli med barn. Ska upp och kolla igenom matten nu innan jag går och lägger mig. Har hört att man lär sig bäst precis innan man ska sova för då tänker man på det natten och kommer ihåg det på morgonen och det skulle ju vara perfekt för mig eftersom vi har NP i matte imorgonbitti! 

När det är slut så tar jag bussen ut till Ikano & ikea för att köpa Julklappar och present till Stefan. 
Ska även gå in på ikea en liten stund, så skönt att gå där själv och bara kolla på allting. 
Sen tar jag bussen in till stan, kanske tar en solning sen vidare till mammas jobb! 

Nu ska jag plugga sen sova, upp tidigt imorgon. 
Kommer dö! 
Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0