NP & Ikea

Hejsan hoppsan :)

Idag var jag tvungen att gå upp JÄTTETIDIGT 6.30!
är verkligen inte van vid det nu med praktiken eftersom jag jobbar 75 % kväll..
Var tvungen att åka till skolan och skriva NP i matte, haha fårse hur det går med det. Vet redan att jag har ett fel iallafall eftersom jag räkna ut det på miniräknaren efter. usch :(

Fick sluta vid 9.30 och då tog jag bussen ut till ikea/ikano och shoppa upp alla affärer känns det som!
Julklappar hit och julklappar dit, present hit och present dit. Nu är nästan allt köpt, en som fattas som jag köper nästa vecka..

Var klar straxt innan halv 1 så det var ingen ide att ens försöka hinna med 12.33 bussen så gick och köpte en korv och sötjde för att jag missa bussen.
Fick sitta på rese och vänta ända till klockan 2! Men nu är jag hemma och det är huvudsaken.

Om några timmar ska jag iväg till pappa och dom en sväng, Käka lite mat och umgås. Länge sen nu! Icke bra,
Det var en liten fågel som viska i mitt öra att vi skulle äta tacos också, fårse om det stämmer ;)
Nu ska jag dricka lite te och ta en macka för jag hungrar ihjäl, en liten fjuttig korv på ikea blir man aldrig mätt på :(

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0