Offside

Jag nu sitter vi verkligen med arslet i brödrosten!!
hihi, Sitter o kollar på offside filmen nu, därav kommentaren ovanför!

Har kört massa Wii nu.. helt slut! Boxade sönder alla andra spelare totalt, HA!
Ska kolla klart på offside nu sen vill nog mamma gå upp och sova o inte hålla mig sällskap längre så ska nog krypa ner i sängen då och läsa min nya bok!

Har pratat med min snygging på msn lite också,
man blir så glad när han skriver att han saknar mig o vill mysa med mig nu men samtidigt blir man så ledsen eftersom det är ganska långt ifrån oss, eller aa ungefär 6 mil?
lite skillnad från förut då det var ca 4 km eller nåt. usch för att flytta :(
Hoppas han får en lägenhet snart så han kan flytta och så att jag kan bo lite hos han, skulle vara så underbart!

Hörs imorgon antar jag.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0