Ont i ryggen!!!

Har så otroligt ont igen..
Jag har ont när jag ligger ner, står upp, sitter ner.. Hur ska jag bära mig åt då?
Just nu försöker jag lägga mig skönt i sängen vilket jag inte lyckas med så bra. ont när jag ligger på rygg, på mage, på sidan.
Jag dööör! Jag gör nästan det. Den smärtan, ae fyfasen!

Om jag har såhär ont nu, hur i hel*ete ska det gå när jag ska ha barn om ett x antal år. Jag kommer ju gräva ner mig de 9 månaderna då! jaja det problemet tar vi då, ska ju inte ske än på ett tag va ;)

Jag tjuter nästan av den här smärtan!
Nästa vecka är det jag som bokar tid hos en sjukgymnast eller vad det är man ska gå till..
Kan ju bero på att jag går konstigt med fötterna men jag vet inte. Måste uppsöka någon och få svar på varför jag har såhär ont!

asså AAAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0