På nyår då?

Oj har haft en rejäl ökning idag på bloggen!
Har aldrig haft så många, Vad var det för speciellt med mina inlägg just idag då?
Kul så fortsätt gärna kolla. Alltid kul med nya besökare! :)

Har städat klart mitt rum nu, Blev jättebra!
Sitter och funderar på vad man ska göra på nyår? Finns verkligen ingenting. Ingen har fest!
INGEN verkligen.  Blir så arg på't!

Har allting klart här hemma,
Kläder
skor
väska
smycken
Ja allt men det finns inget att göra :(

Ska kika vidare på det nu!
Puss

Kommentarer
Postat av: emelie lotta inez hjalmarsson

vilka ska du va med på nyår då :) ?

slå ihop er med oss , för vi har knappt nått o göra heller.. :O

ja gillar din blogg

2009-12-28 @ 23:17:08
URL: http://emeliehjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Kul att du gillar min blogg Emelie ;)

säger detsamma till din :)!

Jag och min pojkvän håller på o försöker hitta något men det går inte så bra på den fronten. Ingen verkar ju ha fest ju! verkligen ingen :/

2009-12-29 @ 01:39:02
URL: http://rebeccaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0