Rebecca uppfinnaren!

Har fixat en vääldigt smart grej till mig idag!
Jag lagar ganska ofta mat här hemma när jag har tid och vill, men grejen är det att jag kommer på något att göra så blir det jättegott sen glömmer jag bort hur jag har gjort det tills nästa gång?
Så hittade ett gammalt block som det inte stog något i så ska skriva ner recepten och hur man gör där i. Mycket smart eftersom jag alltid glömmer bort hur jag har gjort. Kan även va bra att ha den dagen man flyttar hemifrån och vill laga god mat :) !

jaja slut pratat om det. Lugn dag på jobbet, alla var sjukt trött inklusive jag så vi satt bara o kolla på tv typ.
Julkalendern vill dom se där jag jobbar så det blev det, efter det som vanligt vem vet mest och till sist halv 8 hos mig! Sen slutade jag och kila bort till bussen i kylan.
Har väl inte gjort ett skit sen jag kom hem och borde nog sova snart eftersom jag börjar 8 imorgon men jag är ju inte ett dugg trött!
Ska kolla klart på vänner nu sen försöka sova.

imorgon blir det,   jobb -> sola -> Träna -> åka hem

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0