Så snabb!

Jag som trodde jag skulle bli sen och missa bussen!
så fel jag hade :D
Duschade förut, en snabbis blev det. Föna håret men orkade inte platta så fick bli en knut på huvudet. Bara lite foundtation, orkar inte sminka mig idag..
Sen hoppa i mjukisana och på med tröja så var jag klar!
Märks det att jag inte mår bra eller, ah tror så!

Jag hinner äta lunch hemma också. Och sitta här lite till och kolla på tv.
Så snabbt har jag nog aldrig gjort mig iordning!

Hinner till och med slå in lite mer julklappar så det ska jag ner och göra nu.
Hörs ikväll när jag kommer hem. 
Puss

Imorgon får jag träffa den här grappen! Gissa om jag längtar :D




Rätt söt där på traktorn, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0