Ska resa bort några dagar :) !

Väskan är packad!
jag är snart redo för att sova, ska bara fixa till ansiktet lite med alla mina 3540 olika krämer..
Imorgon ringer klockan vid 11 om jag inte redan har vaknat då, Upp & käka frukost o göra sig iordning för 12.45 går bussen här ifrån.

Första stoppet är i Vidingsjö där jag ska på kalas hela dagen.. Kommer vara massor med folk, vuxn o barn o mer barn. Men det kommer nog bli kul!

Sen åker jag "hem" med älskling och hans familj för att vara där tills onsdag.
Ska ha en slappar helg/vecka..
Har inte bestämt något att göra så vi kommer nog ta det lugnt hela tiden, har packat ner mina termobyxor ifall jag får för mig att gå ut lite i snön. Han har två hundar som älskar att vara ute, allafall den ena ;)

Har skrivit min lilla kom i håg lista så jag inte glömmer något. Skulle ju inte vara så kul, tex medicinen.. Glömde den hemma en gång och tänkte amen va fasen, måste jag åka hem bara för den lilla tabletten så vi skulle gå och lägga oss och helt plötsligt fick jag vääääldigt svårt att andas så det var bara ta den lilla röda bilen hem till my house och knarka tabletter.. Sen blev allt bra :D
Tur att vi bodde så nära varandra då, lite skillnad nu..
Så medicinen är ett måste. Det har jag lärt mig nu!

Nu orkar jag inte skriva mer. Fårse när nästa inlägg blir, Förmodligen hemma hos mr.S men hans dator gick sönder idag så vet inte..  Sånt som märks!
Ni vet allafall vart jag håller hus så ni inte tror jag har dött eller något annat läskigt..

puss & Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0