Wii eller inte?

Hej där alla söta!
Sitter och kollar på Narnia med mamma nu. Vi har en såndär dagen efter julaftonskvälls mys. haha :)
Lite choklad och cider och en varsin dator i knät. haha nä så illa är det inte riktigt men nära inpå!

Filmen är ju slut sen och då vet i katten vad vi ska göra, gick inga bra filmer ikväll så funderar lite på om man ska bära ner wii och spela en omgång av bowling. Skulle ju vara kul!
hm, något att tänka på !

Imorgon ska jag hem till pappa och fira jul.
Först blir det antagligen paketöppning där sen ska vi hem till Anita (pappastjejsmamma)..
Ska även sova där hemma eftersom jag ändå är själv hemma annars, kan lika gärna stanna kvar!
På Söndag ska mamma o jag in på stora rean och kolla lite.

Nu måste jag kolla på filmen, Skriver nog ett till inlägg innnan jag ska sova.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0