11/11-09

Började vid 8 imorse så fick gå upp tidigt, usch usch men det gick bra, Bättre än när man ska till skolan iaf!
Jag trivs så sjukt bra på min praktikplats, bästa alltså!
Fick sluta vid 3 efter en lugn dag så tog bussen till Rese och tog nästa till Grebo :)

Stefan o jag fick låna bilen förut så åkte hem till han och hämta lite kläder och sånt skit..
Han ligger brevid mig nu o sover så sött på MIN PLATS!!!! Vad tycker vi om det? illa illa, ska putta över karln längst in till väggen sen så jag kan få sova skönt inatt så kan han få ligga där nere i sitt lilla hål som han älskar. haha.

Äkta kärlek är när killen följer med sin tjej klockan 9 på morgonen för att hon ska sätta in en äckel stav i armen som gör svin ont när han har sovmorgon till klockan 1! Det ska min göra imorgon och jag är över lycklig för jag slipper åka själv och vara rädd..
Mamma o jag har laddat upp med EMLA kräm här som vi ska ta på innan så jag inte dör :)

Så vi ska alltså med bussen vid 9 imorgon, Sjukhuset vid 10 sen äta lunch på stan! Efter ska Stefan på utbildningen och jag sticker till gymmet lite, Längesen nu.. Fööör länge sen!

Nu ska jag packa träningskläder, tvätta bort smink, lägga mig brevid min gullgris och sova!
Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0