19/11-09

Hallå där!

Var tvungen att gå upp tidigt idag, uschaan! och samma skit imorgon igen men då är det nog värre eftersom jag ska till skolan och ha nationella istället för att åka till praktiken.

Skulle tränat också men vi har städat inne hos en boende idag så har sjukt ont i ryggen så det blev inget :(
Hade så jäääkla ont när jag stog och väntade på bussen hem! Bänken var såklart full så jag kunde inte sätta mig ner då jag vet att värken går över då utan nehe jag måste stå upp i ½ timma!!
Bläää :(

Sitter hemma o fryser nu och ska hoppa ner i ett varmt bad snart. höhö!
Ska väl hjälpa till med maten sen också, Lasagne! GOTT!
Efter blir det att kolla på tv, något kul finns det väl att kolla på..

Tråkigt inlägg men det skiter jag i :))

/ RJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0