2/11-09

Har inte skrivit på länge för dels har jag inte haft tid och sen har jag inte orkat.
Men tänkte skriva lite om helgen.

Stefan o jag tog bilen hem till hans föräldrar i Fredags. Kollade på idol och Ogifta par. hahaha!!
Tomten fryyyyyser :)))

Somnade väl runt halv 1 tror jag?! :)
Vaknade vid 11 dagen efter. Upp och äta frukost med bästa för att sedan ta lugnaste dagen på länge!
Började läsa min bok 14 år och till salu i fredags och läste klart den på lördagkvällen då vi också åt lite Tacos med hans familj. Hans syster och sötungen kom dit också så det vart mycket folk. men kul hade vi :D

Kollade på Lejonkungen och somnade på bums..
på söndagen blev det lite frukost o fika blandat med Halloween bakelser och sånt. Dom firade min födelse lite i efterskott och sen bar det vidare hem till pappa för mer firande!

Det var min helg!! :)


Trodde jag skulle börja gråta när klockan ringde imorse. uschaaan!
Tog mig iallafall upp och till skolan.
Prov första på ivvalet och det var ju inte så svårt direkt :)
Sen hade vi Omvårdad så jag och Helené (läraren) gick ner till Aputanten och lyckades efter många om och men byta min apu-plats till Stan!!!!!!!
Blev överlycklig såklart och ännu gladare när jag fick reda på att det var på ett gruppboende med utvecklingsstörda istället för Servicehus för äldre..
Nya spännande saker att se fram emot nu. Kul!

Slutade runt halv 3 så åkte hem till min babu då som var hemma.
Har duschat och lite o nu väntar vi på maten..
Sen väntar Ullared, Grannfejden, Raw, och det nya programmet på 5an.
Älskar måndagskvällar framför tvn :)
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0