25/11-09

Samma jobbiga morgon idag igen.. är så trött på morgonen att jag knappt kommer ihåg vad jag heter!
Idag på jobbet har vi julpyntat, vart på julmarknad och lite sånt!
Slutade vid 1 så stack till gymmet,
var grymt duktig idag när jag stor på crosstrainern i 1 ½ timma! Slå det ni..
sen tränade jag massor annat tråkigt också,
stack till mammas jobb vid 4 för att senare åka till maxi och storhandla!
Jag blev nog mest nöjd över min nya tandborste. hahah

Mördaren/morden eller vad det heter snart sen sova!
imorgon jobbar jag kväll vilket innebär sovmorgon, ska ändå ut och gå innan jag åker till jobbet om det inte regnar, då ställer jag mig på crosstrainern en stund.

Blir inte mycket mer för idag men det får väl duga.
Så ta en läkerol och hälsa din mamma!

/ RJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0