8/11-09

En helt vanlig söndag..
vaknade vid halv 9 och låg där och väntade på att älskling skulle vakna vilket han gjorde vid 9 vid en crash då han slog ner hela bordet brevid sängen full med saker i sömnen! hahah det såg så roligt ut.
Vi gick upp och bestämde oss för att följa med o kolla på när bror hade match så käka frukost och gjorde oss iordning, eller jag gjorde mig iordning stefan satte mest på sig kläder bara :)
åkte vid halv 11 till Ryd och kollade på när dom spelade,
förlorade med 5-1.. Sämsta matchen dom har gjort men det är ju bara vinna nästa så.
Åkte hem till Morfar sen där vi åt mat och efterätt och efterätt på det. fasen vad fet man blir när man är där!!
haha..
sen vidare till mina kusiner en snabbis för att kolla på deras nya kisse, Tequila!
sötaste asså.
Kom väl hem för någon timme sen elller så, sitter nu med datorn i knät i sängen o kollar på One tree hill!
dom andra sitter där nere och kollar på något häst skit program. as tråkiga är dom! :)

Ska iallafall kolla på Vem kan slå Filip och Fredrik sen. Sova tidigt ikväll för min man ska till Norge imorgon så han ska upp vid halv 5! och jag får sova hur länge jag vill för ska vara inne i stan vid 4 imorgon!!
Skönt! :D


/ RJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0