Bio

Hej där alla söta, och mindre söta :)

Eftersom Stefan var snäll och följde med mig igår till sjukhuset när han hade sovmorgon så var jag snäll och gjorde detsamma för han idag när jag har sovmorgon! Fast den här gången bar det av till tågstationen..
Han ska nämligen på någon Magaluf Reunion i helgen på någon kryssning så tog tåget upp vid 11!
Trodde han skulle åka skittåg men sen kommer en dubbeldäckare tåg in på perongen!! Ja vissa har visst tur.
Jag stack till gymmet vid 11 och tränade,
Käka upp min kycklingssalad och for bort till Ljunkan på ivval..
Hade ju precis ätit så var inte så värst hungrig så dom andra åt tacos medans jag drack Juice!

Gick till mammas jobb och sen åkte vi o handla lite.
Har precis proppat i mig en pizza, sån där man köper fryst sen tinar.. Funka väl för en snabb middag!
Ska med bussen om 10 min till stan för ikväll blir det bio med Elli o Jossan..
Ska se den nya filmen som har premiär idag, inte 2012 utan den andra :)

Kommer hem vid 12.
Ska ner och fixa lite nu sen bussen.

/ RJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0