En månad kvar till julafton

Hej där!

imorse när min klocka ringde var jag som död..
Och värre blev det när jag kom på att alla gymnasieelever i Linköping har studiedag förutom jag eftersom jag går på praktik. BLÄ!!
pallrade mig iallafall upp ur sängen och till jobbet.. Slutade vid 1 idag så det var iofs skönt men ändå.
Fick vänta i stan 1 timma innan bussen kom men sånt är livet och man överlever när man får gå runt i affärer..
När jag kom hem var jag ganska så kall eftersom det är uppenbart att man inte ska gå i converseskor när det är så här kallt och blött ute, men att man inte fattar det utan gör det iallafall! Så får väl skylla mig själv till viss del att jag frös men saken jag skulle komma till vad att jag tog en varm kopp obóy och det var underbart. haha

Ska nog ta en dusch snart sen krypa ner i soffan..
ikväll ska jag bara ta det lugnt hemma framför teven till andra avenyn.

Gymma imorgon o jag är pepp, INTE!
Men det är sånt som måstes, och måstes det så måstes det!

/ RJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0