..

Åkte till stan en stund innan jag skulle till praktikplatsen för att fixa lite saker där,
Allt som jag skulle ha är nu köpt..
Vid 15.40 kom bussen som skulle ta mig mot Grindgatan. Kom dit och fick ett bra välkomnande av både personal och de boende. Jättesnäll och urgulliga är dom vilket jättekul.
Stannade där 1 timma och gjorde schema o lite sånt.

Tisdag:  15-21
Onsdag: 8-15
Torsdag: Ledig
Fredag: Ledig, behöver bara gå på IV-valet på eftermiddagen.
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig

Bra vecka, Så får även sovmorgon imorgon också. Underbart ♥

Ska snart skriva ett litet sms till Stefan som är i Norge sen krypa ner undertäcket och kolla på Raw comedy club, Silent Library och Vänner.

Lite måndagssöt innan jag skulle åka till stan!
 

/ RJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0