Fredag



Bilden säger ju allt..
Blir fredagsmys även här hemma med god mat och idol!
Ska göra en underbar god efterätt sen som vi ska äta till idol med.
Stefan kom hit för en timme sen ungefär och han står i duschen nu så får passa på att skriva här då, haha!
Först jobb idag, ganska skönt eftersom vi hade hemmaträning med en boende så var i Ekhlm och handla och sånt och där träffade jag även på morfar. inte varje dag man ser den gubben inte :) !
Sen vidare på iv-val där vi gjorde tacopaj men jag åt inget eftersom jag precis hade ätit lunch.. Så medans dom andra var kvar och åt gick jag till bussen och åkte hem..

Ska väl börja med maten om ½ timma nåtsånt.
Ska kila, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0