Lördag

Kunde sova inatt iallafall! Med tänd lampa och tvn på. höhö (a)

Vaknade väl vid 10 idag någotsånt.
Låg och smsade med min snygging lite för han är i Riga nu tror jag så smsen går fram..
Saknar han så mycket, men kommer hem imorgon som tur är <3

insåg nyss att min rum är stökigt, väääldigt stökigt! Så ska bara ta på mig lite andra myskläder och börja städa för att sedan lägga mig i ett underbart bad!
Som jag har gjort ganska många gånger den här veckan men då har vi varit två och då blir det ganska så trångt men destå mysigare. Men idag ska jag bada själv så då blir det bara att ta hand om mig själv lite med hårinpakning och ansiktsmask..

Ikväll ska jag bara ha mys här hemma, har köpt dipp och en gurka som jag ska käka istället för godis till mina 3 filmer jag hyrde igår!

Tänkte ta en promenad idag men vädret? Uschaan blir KANSKE att stå på crosstrainern här hemma eller ha ännu en vilodag och kanske åka in o gymma imorgon eller ut och gå då istället.

Nu ska jag städa
/ RJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0