Natti

Filmen var sjukt läskig! Inte med blod och sånt utan bara läskig.. Blev skrämt uta helvete!!
Så jag var lite feg när jag gick av bussen och bad mamma gå ut på altanen och prata med mig hela tiden så jag slapp va själv ute i mörkret, så sprang jag uppför backen och in :) !!

Tittade på playa the sol eller vad det heter när jag kom hem och sen har jag kollat igenom lite bloggar!
Tänkte ta o dejta kudden snart, klockan börjar faktiskt bli mycket..
och jag får sova själv inatt så antar att det ändå kommer ta lite tid innan jag somnar vilket det alltid gör då..

imorgon är jag själv hemma på dagen så tänkte städa mitt rum, ta ett skönt bad, kolla på någon film och baka en hallonpaj vilket jag aldrig har gjort så det blir spännande.

Nu ska jag sova.

/ RJ


Är du glad så är jag glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0