Sjuk

neeeej!!
inte nu :(

Har vaknat flera gånger inatt av att jag hade feber eftersom jag svettades och frös hela tiden. Gick ändå upp i morse eller drooog mig upp ur sängen för att åka till skolan. Vi skulle lära oss att sätta in kateter vilket gick kanoners! Kimberly o jag satte på killdockan.. höhö

Efter Omvårdnaden kände jag fortfarade att jag mådde skit :(
så mamma fick sjukanmäla mig o jag tog bussen hem..
Trodde det skulle bli bättre med lite vila och varma koppen så la mig i soffan med täcke framför teven och somnade på stört..
vaknade flera gånger utav mardrömmar och telefonsamtal, men somnade vid 3 och vaknade runt 5 när mamma kom hem..
hade fortfarande feber när jag vaknade så fick ta en tablett iallafall!
Ögonen och näsan rinner o halsen gör ont.
ont i huvudet och feber när jag inte har tablett.

Nu orkar jag inte sitta här mer. ska nog sätta på någon film sen när Älskling kommer hem. Hoppas inte jag smittar ner han nu, stackarn det skulle ju inte va så bra :(
Ska kolla på ungamördrar nu. Puss

Tror inte jag uppdaterar mer idag utan fårse, kanske imorgon, den som lever får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0