sova eller film?

Har kollat på 2/3 filmerna jag hyrde!
Wallander båda två. Riktig bra faktiskt även om jag tycker det är tråkigt att inte stefan är med och spelar i det länge..

Funderar på om jag ska slå på The Proposal också eftersom jag inte är ett dugg trött, men den tänkte jag kolla på imorgon så vad ska jag göra under tiden jag väntar på att stefan ska komma hem då?

Blir väl att kolla på filmen iallafall..
Mamma o jag är själva hemma imorgon och hon snacka massor om att städa men tror jag ska få med henne ut och gå med mig också.. Vill inte gå själv eftersom det är så otroligt tråkigt, är lite sällskapssjuk sådär ;)

Jaja , datorn börjar bli väldigt varm nu att ha i knät så ska väl stänga av den och kolla på film eller försöka sova!
Ska skicka iväg ett sms till snutt också även om det inte går fram.. Han lär väl se det imorgon!

Puss&Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0